Welcome Message

'

16 August 2010

Adehh – CashOut Rejected

Tungu punya tunggu punya tunggu…sekali cashout aku rejected daaa… patut la lama semacam jer nak sampai cek. Aku rasa tak perlu la aku citer lagi cek dari mana..hehehe.

tunggu

At 1st aku tak puas hati due to what akunya cek kene reject..so aku send email untuk tahu what is wrong with it… they replied… tapi jawapan masih aku tak puas hati… even the amount is not big :) but i still need to know why kene reject. Akhirnya aku dah malas nak pikirkan sangat…better aku increase traffic aku…dari pikir cashout yg kene reject tu. Atas dasar think positive…maka aku go on jer.

Bukan apa…sebab aku percaya aku tak terlibat lagi dalam aktiviti klik klik nie…tapi untuk CPM telah dimasukkan semula ke dalam akaun aku.

Aku harap nie pengajaran yg boleh dikongsi untuk semua blogger kaki klik yg majoriti nya semua dah stop doing it… And please dont blogwalking and say something related to klik iklan…but blogwalking still ok maa.

Ok la. tu jer la yg boleh aku share pasal cashout rejected.

Happy blogging. cheers.

p/s: sori kalau bahasa rojak kurang sedap…

2 comments:

  1. Masalahnya..memang tak klik pun...aku klik bila aku naktahu lebih lanjut ..contoh macam digi punya broadband..konsider aku potential kustomer la.. huh...

    ip, windows version, browser, location dan bebrapa lagi..tak cukup kuat..unless kalau detect mac address, tapi kalau pakai mac address ...memang kurang la unique visitors huhu

    ReplyDelete

Tolong Jangan Baca Entri Berikut !

Related Posts with Thumbnails

Sila langgan dengan email untuk tidak terlepas post-post terbaru.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner