Welcome Message

'

05 February 2010

Twitter pun boleh buat duit !!!

aritu aku klik twitter kawan aku...and aku nampak tiny url dia...bila aku klik..cam biasa la dia bawak gi referal page dia la..so aku register la...sebab dia ada iklan gak..




dulu aku malas nak layan twitter ni sangat pasal banyak account...tapi pasal twitter ni pun boleh buat duit sama macam blog gak...why not aku try..because its FREE...again FREE bukan kene bayar pun...so apa kata register kat sini dan buat income pasif macam blog gak.... ko tengok tu.. follower yang terbanyak skali skang nie




 

lagi pun bukan susah nak dapat banyak follower....aku ada tips dia..dan korang mungkin tahu...tak tahu tanya...aku bagi tahu..huhuhu
ok la..sekurang kurang nya ...berupdate jugak blog aku

oh yer...mungkin ada yang tak tahu bahawa Twitter ni adalah TELEGRAM MAYA. bukan nya status untuk kita macam ym tu :D tapi bak kata Azwang Alis ...Ada aku kisah !!! hahaha lol....

5 comments:

Tolong Jangan Baca Entri Berikut !

Related Posts with Thumbnails

Sila langgan dengan email untuk tidak terlepas post-post terbaru.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner