Welcome Message

'

27 January 2010

Berita Panas

Lepas makan tengahari tadi, aku "selak" la metro online sajer jer baca cerita setempat...mana tahu ada cerita panas...tujuan aku tulis entri ni bukan apasal ada citer panas tapi pasal aku ada rasa sikit "paneh". 3 tajuk yang aku baca semua ada perenggan yang berulang ulang...naik konpius aku...cuba u all tengok kat bawah tu...





sekali dekat kotak pertama tu ok lagi la..ni dah masuk 3 kali...dah keliru aku baca...sepatutnya akbar panas macam harian Metro nie...boleh nampak bende ..nie takan update pastu dah...tapi ..nak buat camna ...bende free..layan...

4 comments:

Tolong Jangan Baca Entri Berikut !

Related Posts with Thumbnails

Sila langgan dengan email untuk tidak terlepas post-post terbaru.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner