Welcome Message

'

02 November 2009

Alternatif untuk Iklan pendek.

Nie ada citer nak kongsi...

Hmmm...dah almost 2 tahun aku kene teh dekat Pelita Nasik Kandar nie...sebab cawangan dia bersepah gak dekat KL ngan Selangor nie...cuma yang port aku selalu duduk kene teh tak lain tak bukan.....dekat Pelita Ampang Point dengan Pelita SS15. Actually aku bukan nya nak citer pasal aku lepak kedai kene teh...aku cuma nak highlight kan satu alternative iklan pendek yang aku rasa berbaloi untuk dikongsi....sebab pengalaman aku lepak kat Pelita ni...sekurang kurnag nya 3 kali korang akan terpandang iklan yang dipaparkan dekat LCD besar tu..not sure bape inci but ...boleh nampak la. :D.

Korang rujuk gambar dekat bawah....senang kan...tetahu jer korang dah sebar kan iklan korang across KL and Selangor without wasting your money to travel on certain places and bonus..korang HANYA bayar 2 henggit jer per sms. Cara dia pun ada aku dah paste kan kat bawah tu...layanzz




It is very easy to send a Quick Ad. Here are the steps:
  1. type bd ad followed by your message/ad
  2. send to 39118
Example 1:
bd ad Services Available for Function: Canopy, Table (Cloth), Chairs, Light, Fan, Scallop etc. Call Mr XXX 017 7777777
then send to 39118
Example 2:
bd ad Grab the best frame prescription,shades,and bags inspired by Oakley price from RM 50 - RM 220 Contact us xx 012999999 Ym fr4gholic Have a nice day
then send to 39118
***********************************************************************************
 
So amacam ? Senang kan.

Kalau nak kata kan target individual or group tu...aku bagi dalam % la....almost 75% targeted indiviual or group la ada kat kedai nie...nama pun kedai mamak...dari CEO hingga la ke budak main futsal...or budak dispatched.

 P/S: Pelita tak bayar aku pun, untuk info yang aku sebar kan nie...malah aku minum teh still kene bayar gak.




 


No comments:

Post a Comment

Tolong Jangan Baca Entri Berikut !

Related Posts with Thumbnails

Sila langgan dengan email untuk tidak terlepas post-post terbaru.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner